,

متن مرتبط با «افتد؟» در سایت , نوشته شده است

اگر موقع حرکت با سرعت بالا، گیربکس را در دنده عقب قرار دهیم چه اتفاقی می افتد؟

  • نیلوبلاگ

    در این آزمایش که مایک ویدیوی آن را در کانال یوتیوب خود آپلود کرده، او سوار بر یک دستگاه فورد فیوژن اتوماتیک مدل 2015 شده و با رسیدن به سرعت 70 مایل (112 کیلومتر) در ساعت، گیربکس را در دنده عقب قرار می دهد. شاید بسیاری تصور کنند که با این اتفاق گیربکس آسیب شدیدی دیدهxa0و قطعات آن به اطراف پرت می شوند! اما در کمال تعجب علی رغم اینکه مانیتور مرکزی قسمت عقب خودرو را نشان می دهد، هیچ اتفاقی رخ نداده و فورد فیوژن به حرکت عادی خود در اتوبان ادامه می دهد. همانطور که مایک در ویدیوی خود توضیح می دهد ...

    ادامه مطلب